برترین ترفندهای Gmail را بشناسید

یکشنبه 04 بهمن 1394 | 0 دیدگاه

برترین ترفندهای Gmail را بشناسید

Gmail Tips یا نکته های جیمیلی طراحی شد تا کار با Gmail را هر چه بیشتر آسان کند؛ مخصوصا زمانی که با Inbox کار می کنید باید چند ترفند را بلد باشید. در این صورت نه تنها از کار با آن لذت می برید، بلکه مدت زمان کمتری را نیز صرف می کنید ، حال با ما همراه باشید تا برترین ترفندهای gmail  را به شما ...
انتخاب تمام Conversation ها ترفند های Gmail
شما با انتخاب یک دکمه کل ایمیل های یک صفحه را تنها با زدن تیک Select All Mail، ایمیل های یک صفحه را انتخاب می کنید ، سپس در همان جا که تعداد ایمیل های انتخاب شده را نشان می دهد، بر روی Select all x conversations in All Mail کلیک کنید. اکنون تمامی ایمیل های شما انتخاب شده و می توانید آن ها را پاک یا بایگانی کنید.
بهترین و برترین ترفندهای Gmail را بشناسید + آموزش
نمایش تعداد بیشتری از کاربران و پیام ها در یک صفحه
برای این کار کافی است به تنظیمات رفته و به دنبال Maximum Page Size بگردید. این تنظیم به شما اجازه می دهد تا هر مقدار را به دلخواه تعیین کنید و مثلا به جای ۱۰۰، ۲۵۰ مخاطب در هر صفحه نمایش داده شوند.
بهترین و برترین ترفندهای Gmail را بشناسید + آموزش
رفتن اتوماتیک به کانورسیشن بعدی

هرگاه که یک پروسه مثل آرشیو کردن، حذف یا غیره انجام می دهید جیمیل شما را به اینباکس باز می گرداند. شما می توانید با تغییر این پیشفرض، به گوگل اجازه دهید شما را به گفتگوی بعدی یا قبلی ببرد. در تنظیمات در General Tab، Auto-Advance گزینه مدنظرتان را می یابید.
البته تمام ویژگی ها و ترفند های جیمیل به همین سه بسنده نمی شود و قابلیت های بیشتری نیز وجود دارد که اغلب کاربران با گذشت زمان فراموش می کنند.
موضوع : | 631 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
×