12 خوراکی برای درخشان کردن پوست شما

جمعه 06 آذر 1394 | 1 دیدگاه

12 خوراکی برای درخشان کردن پوست شما

12 خوراکی برای درخشان کردن پوست شما همه‌ی خانم‌ها مشتاقند که پوستی درخشنده و زیبا داشته باشند، اما برای رسیدن به چنین پوستی، معمولاً به سراغ کرم‌های گران قیمت و دیگر محصولات زیبایی می‌روند. ولیکن شما هیچ احتیاجی ندارید تا پولتان را صرف چنین محصولات مصنوعی کنید! در ...

 

 

.
1. شیر
یک چیز عالی برای پوست و مو، شیر دارای ریبوفلاوین (ویتامین B2) است که گلوتاتیون را بازسازی می‌کند، آنتی اکسیدانی قوی برای ترمیم بافت‌ها. همچنین شیر یک منبع طبیعی برای ویتامین آ نیز هست، که به شما کمک خواهد کرد پوست و مویی زیبا بدست بیاورید.
.
2. تخمه کدو تنبل
تخمه کدو تنبل سرشار از روی، و اسیدهای چرب ضروری (همچون امگا 3، امگا 6 و امگا 9) می‌باشد و برای داشتن یک پوست زیبا، چیزی ایده‌ال است. شما می‌توانید آن‌ها را روی سالاد یا اسموتی‌تان بپاشید یا اینکه یک مشت از آن را بصورت تفریحی بشکنید!
.
3. شکلات تلخ
شکلات تلخ غنی از فلاونول کاکائو است، که به شما کمک خواهد کرد پوستی نرم و هیدراته بدست بیاورید. همچنین خون شما را تصفیه می‌کند و پوستی تمیز برایتان به ارمغان خواهد آورد.
.
4. منداب
منداب یک گیاه خوراکی و شامل ویتامین آ و گوگرد است که پوستتان را درخشان خواهد کرد. کلروفیل منداب، یک سم زدای قوی است.
.
5. مرغ
مرغ یک ماده‌ی غذایی سرشار از پروتئین است که برای رشد و ترمیم ایده‌آل پوست ضروری است.
.
6. تربچه
تربچه یک انتخاب عالی برای بدست آوردن پوستی زیباست. تربچه حاوی گوگرد، سیلیکون و ویتامین سی است، که به تقویت کلاژن، تحریک سیستم گردش خون، و تقویت پوستتان کمک بسزایی می‌کند.
.
7. صدف خوراکی
یک برنامه‌ی غذایی سرشار از صدف‌های خوراکی با کمک به حفظ سطح کلاژن پوست، به شما کمک خواهد کرد تا پوستی صاف، انعطاف پذیر و جوان کسب کنید.
.
8. انواع توت
توت‌ها سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های گیاهی هستند که به شما کمک خواهند کرد تا از شر رادیکال‌های آزاد خونتان راحت شوید. همچنین از کلاژن پوست شما نیز محافظت می‌کنند.
.
9. ماهی قزل‌آلا
ماهی قزل آلا، با فراهم کردن روغن‌های ضروری برای پوست شما، پوستتان را درخشان و با طراوت نگاه خواهد داشت.
.
10. تخم مرغ
تخم مرغ یک ماده‌ی غذایی سرشار از ویتامین ب۲ است. تخم مرغ بعنوان جزئی اصلی از صبحانه به شما پوستی درخشنده خواهد بخشید.
.
11. پنیر
پنیر سرشار از سلنیوم است، این محصول لبنی رطوبت و خوش آب و رنگی را به پوست شما می‌دمد و آنرا شاداب و درخشان خواهد کرد.
.
12. هویج
هویج هم که پر از ویتامین A است، به شما پوستی شاداب و سلامت خواهد بخشید. همچنین با مقدار زیاد آنتی اکسیدانی که دارد صدماتی که مسببشان رادیکال‌های آزاد بوده‌اند را نیز ترمیم می‌کند.

 

منبع:

دوستی ها

موضوع : آموزشی ، آرایش و زیبایی ، | 767 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
yaser :
ممنونشکلکشکلکشکلک
کد امنیتی رفرش
×